سیستم چرخشی برای فرار از مصدومیت صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده فساد در فوتبال ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم استقلال به دنبال جذب مهاجم تمام عیار| رمضانی یا بلانکو می‌روند اصلاح ساختار دفاعی استقلال در دستور کار سهراب بختیاری‌زاده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | برتری بی‌چون‌وچرای توپچی‌ها
سرخط خبرها

ناکامی باشگاه استقلال در جذب مهاجم جدید

  • کد خبر: ۲۵۱۸۳۲
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
ناکامی باشگاه استقلال در جذب مهاجم جدید
باشگاه استقلال نتوانست مهاجم جدید جذب کند تا پرونده انتقال بازیکن جدید به این باشگاه بسته شود. هرچند که این باشگاه می‌تواند اقدام به خرید یک بازیکن آزاد کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر و تا قبل از به پایان رسیدن رسمی زمان نقل و انتقالات پیش فصل باشگاه استقلال موضوع جذب مهاجم جدید را با اشتیاق بسیاری پیگیری کرد، اما با وجود پایان یافتن مهلت خرید بازیکن جدید، باشگاه استقلال موفق به جذب بازیکن جدید نشد تا پرونده حضور مهاجم تازه در این باشگاه به طور کلی بسته شود.

البته باشگاه استقلال قادر به جذب مهاجم یا هر بازیکن آزاد دیگری خواهد بود و قانون به این باشگاه اجازه خواهد داد تا بازیکن جدید که چنین شرایطی داشته باشد را به خدمت بگیرد.

این وضعیت درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که جوئل کوجو که در تیم‌های ازبکی بازی می‌کرد تا آستانه حضور در این باشگاه پیش رفته بود، اما در نهایت با مخالفت باشگاه دینامو این بازیکن نتوانست در ترکیب استقلال حاضر شود.

ناکامی در جذب مهاجم جدید باعث شده تا جواد نکونام از مدیران استقلال بخواهد جذب بازیکن جدید بعد از انجام دربی محقق شود و این باشگاه بازیکن در پست مورد نیاز خود را به خدمت بگیرد.

حالا باید دید مدیران باشگاه استقلال آیا قادر به اجرای خواسته‌های سرمربی خود هستند با به طور کلی این پروسه به بن بست خواهد خورد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->